|
【阅读全部】
En dag tilbage by Nik Og Jay 慢搖 背景音樂也很好聽
原图歌名據說是One Day Back Home的意思,是一首真正的RAP音樂。我喜歡那背景音樂! 不知道有人喜歡不?原图 原图
原图 En dag tilbage by Nik Og Jay album: (歌詞) Okay, hvis du fik at vide du havde en dag tilbage at leve i hvad ville du sa gore? Hvad jeg ville gore? Jeg tror jeg ville.. have lidt penge pa min firma konto lob ned og shop den bil jeg altid havde tankt pa vink nar jeg sa min nabo, hallo yo, bilen er ny og 24 tommer allo Jeg ville ha den pige jeg elsker ved min side Kore ud mod vandet Og ik ta noget forgivet Jeg ville ringe til gamle venner og karester fortalle dem at de har gjort mig til den jeg er kig mig i bakspejlet og sig "hey det' godt nok" saddet tilbage, vinduet ned og volumen op jeg ville gi en **** hvorfor jeg var her bare smile og nyde, at det var jeg jeg ville samle mine venner og familie op og kore videre ud mod vandet i en samlet flok sa ville jeg tankte pa om jeg havde givet nok igen til dem der har givet mig sa meget af dem jeg ville pakere bilen midt ude pa vejen og der sku vare musik, yo, min egen og alle ville smile og bounce med hinanden barbarque og kampe bal pa stranden jeg ville sige til mine brodre at jeg er stolt af dem at de sku forsta hvor meget jeg virkelig holder af dem jeg ville sige til min mor og far at jeg elsker dem og sporge dem om de ik sku prove at finde sammen igen fortalle mine venner at jeg tror pa vores karlighed er storre end man kan satte ord pa og jeg ville finde min kvinde og sige til hende at jeg havde lyst til at leve videre i hende og solen ville ga ned over vandet mens jeg rog en sidste bla kings drak et sidste glas rodvin vind i haret rockstar briller pa 23 ar vi ses mit dannebrog En dag tilbage lev mens du gor det elsk mens du tor det En dag tilbage lev mens du gor det elsk mens du tor det En dag tilbage lev mens du gor det elsk mens du tor det En dag tilbage lev mens du gor det elsk mens du tor det En dag tilbage Jeg ville egentlig ik vide hva jeg sku gore af mig selv maske kig mig lidt i spejlet, sla tiden lidt ihjel forlade mit hjem med mit ynglings gear pa de hvideste snicks og cap'en lidt pa skra jeg ville la bilen sta og bare slentre gennem kbh tanke over om jeg havde naet lidt af alt det jeg ville na om jeg havde sat pris pa det jeg fik om jeg havde givet for lidt og onske jeg ku na at takke dem der foler vores shit videre uden de helt store stop I don't know, maske et sidste maltid pa tacco shop gore ting jeg normalt ik gor stop den smukkeste pige og forfore hende som jeg aldrig havde gjort det for ta ud forbi mit barndomshjem fortal min mor, min far, mine tre brodre at jeg virkelig elsker dem jeg ville samle mit team, mine venner og sige at jeg et eller andet sted ved vi ses igen alle sammen jeg ville hit foran en club se godt ud spille lidt smart intet andet end love og et dankort i pendul fart og jeg ville pop den dyreste champagne sige til mig selv "vi gjorde det fandme" forlade stedet uden at sige det til nogen med et enkelt glas i handen og en slukket telefon grine lidt for mig selv over en joke vi havde engang inderst inde nok ogsa vare en lille smule bange dedikere en sidste tanke til min familie og mit crew og til pigen i mit liv jeg ik har fundet endnu velvidende om at hun er derude et sted men **** nu det jeg har faet sa meget med og jeg foler det hele, mer' end nogensinde med nexus pa brystet og oprejst pande og jeg er alene med mig selv jeg har det sq godt og forlader dette sted inden solen star op En dag tilbage Lev mens du gor det elsk mens du tor det En dag tilbage Lev mens du gor det elsk mens du tor det En dag tilbage Lev mens du gor det elsk mens du tor det En dag tilbage Lev mens du gor det elsk mens du tor det En dag tilbage En dag tilbage En dag tilbage En dag tilbage Lev mens du gor det elsk mens du tor det En dag tilbage 原图
原图 背景的和聲確實不錯,尤其是那個女子的聲音好聽 原图
|
[楼 主]
来自:未知地区 | xxx.xxx.xxx.xxx |
Posted: 2008-06-02 11:32 PM |
| |